Monday, December 7, 2009

3 Dimensi

3 Dimensi

Aku kenal 3d ketika kelas jewelry iaitu kelas 3d pertama masa diploma, dari situ aku mula meminati rendering.
Degree pula kenal solidwork, dan masa tu aku memang tak paham bahasa apa itu ‘penat or letih’ mengadap computer. Sanggup tunggu berjam2 lama untuk tengok hasil rendering.

3d is my passion..
Tak kira lah apa jua software sekali pun, 3d tu merupakan kepuasan bekerja. Aku prefer mengunakan solidwork bagi bentuk2 yang detail seperti curve, cutting edge and futuristic form.

Putih pulak bagi aku kecantikkan untuk futuristic dan natural.
Oleh itu tema menjadi pilihan dalam 3d aku adalah simple, modern, contemporary and natural.

So jangan heran dalam view aku banyak environment putih sahaja.
Setakat ni, apa yang ada di flicks! atau facebook gambar 3d banyak yang sama sebab aku berhenti sekejap untuk melakukan 3d.
Kenapa?....o…sebab skang tengah practice tuk photography…heheheh…bukan dah tak minat. Macam aku cakap kan diawal blog. Selagi bernama design…aku akan mencuba untuk melihat creativity aku sendiri. Aku suka mencabar diri sendiri dan tidak pernah berfikir untuk menjadikan orang lain sebagai saingan aku.
Bagi aku saingan aku adalah diri aku sendiri…sekuat mana atau sejauh mana aku boleh cabar keupayaan aku dalam mencari untuk Berjaya.

Ini view terbaru walaupun simple but…ianya adalah citarasa aku untuk bilik bujang….hahaha…ini untuk bajet rendah nanti aku design untuk bilik bujang yang lengkap lagi ye...



simply room for a teenager

3 comments:

aLyNnZ said...

canggih tul bilik bujang ko mam..
cantik bebenor..

aLyNnZ said...

alynn nak follow blog mam..
tapi xbleh plak..tak kuar pun icon follow..nanti mam follow arr blog alynn.

thcoxea said...

ni bilik budget jer.....biasa jer...

T H C O X E A G A L L E R Y

T  H  C  O  X  E  A    G   A   L   L   E   R   Y
Thcoxea On Flickr!